Merapu meraban episod 1

Hello everyone =))

Ehhh, actually macam nak cakap anyeonghaseyo.. HAHA ! Maaf lah to K-POP kalau aku salah eja.. Saja nak gatal sebab macam sedap je nak type kan.. =)) Well, it's been a loooonnngggggg time kan no update, jenguk rumah pun takdak maaaa.. HEHE.. Ouhhh... aku ada alasan terbaekkk dari ladang taw. First, before study week i've been soooo busy hanging and spending my precious little time with assignment (s) and test of course. well, nama pun student kan. Second, broadband tak bayar laaahhhh. =)) =)) Bila tak bayar tak boleh online, bila tak boleh online tak boleh bukak blog bila tak boleh bukak blog tak boleh update laaahhhh maknanya. HEHE ! So, sejak semalam aku dah langsaikan hutang aku kat MAXIS dan mereka dengan sukacitanya telah mengaktifkan semula bibit² cinta antara kami.. ceaaaaaaa.. That's what craps all about i think. =))

Ouhhh.. Lupa nak cakap we all tengah study week. Gap between 3 papers agak 'kalau kawen dapat anak mesti dah darjah 1' kononnya perumpamaan macam tu lahhh kan. So, first paper dah selamat. Second will be on 30/4 and the third last one will be on 7/5. Then boleh lah berjimba² before fly back to home sweet home yawwwww.. Sukaaaanyaaaa SAYA !

Nota kaki: That's all for today murid². I'll be back right after the break.. HAHA =))

No comments: