another lame post !

yoowwww.... what's up everyone ! even takda sangat yang bachhhaaa belog aku, still nak up gak.. hahaha... well, that's how it has to be kan.. Ke memang takda yang bachaa.. Nevermind lah sebab belog ahhku sukehati aku la.. hahaha.. macam pasrah gila sebab takda orang baca.. hahaha.. well, sekarang blogging kan macam trend kan.. semua orang pun nak tulis blog, nak buat blog. Eh, apa yang aku merepek nih.. Haha..

Actually macam biasa aku tak taw nak citer pasal pe. Tapi for sure aku suka merepek. Hihihihihihihi.. Nak cakap pasal relationship tak taw plak nak citer ape. Al maklumlah bujang trang tang tang kan.. hahaha...

Almost a month new semester dah start kan. Macam macam benda jadik, biasalah student always macam macam hal kan. So do i.. Subjek semester ni hmmmm... nama pun belajar kan. Mana lah nak senang sentiasa. Tapi still, i'll do my best. Part paling tak best bila baru start belajau je dah ada subjek yang kita tak suka. Bukan sebab lecturer bukan sebab susah siot subjek tu. Tapi sebab aku sendiri macam tak sure kenapa aku kena amek subjek gitu. Tapi sebab subjek tu tak boleh drop so, dipersilakanlah khatam buku tersebut secara banyak kali yaahhh.. Lecturer aku ni pon boleh tahan gak sebab dia macam banyak bagi talk kat luar kan even kat fakulti aku pun dia selalu bagi talk. That's why bila tengok first time dia masuk kelas aku amek subjek tuh.. rasa macam kecut picut perot aku.. hehehehehe..

to be continue....

No comments: