cutisayabuatapa=)

yahhh.. hey there ! hows ur day ?
Anywaaaayyyy, sekarang mesti semua orang cina tengah bizi² body buat persiapan CNY kan..kan..kan..
well, happy chinese new year kepada yang celebrate.. whoopsss.. i pon ada ex boyfriend chinese uuuu.. tapi tu zaman dulu² lah... zaman cintaaa² monyet kann.. hehe.. errr.. apa kata kita skip je lah pasal tuhh.. 

Fine, dorang cuti CNY tapi yang aku tak leh blah ni IPTA pon cuti gak kauuu.. Then, tinggal lah aku sorang² kat umah yang maha tinggi nih.. well, sepanjang belajau kat sini ini adalah first time aku tinggal sini sorang² cuti okehh.. Tapi tak lah aku tido malam² sorang..Aku colek pujuk rayu sorang member aku dari umah depan teman aku tido malam².. HEHE. 

Dah almost 4days kot tapi still aku takda idea nak buat apa. study memang lah.. Gila kau aku buang masa seminggu cuti tak sentuh buku.. Macam mana nak dapat A kan. HAHA. Kenapa aku rasa entry ni sangat bosan.. Ehhh.. bukan semua entry aku bosan ke ? HAHA..

p/s: aku rasa aku sedang mengalami perkara² seram lah sejak tinggal sorang nih..  

No comments: