parampampampam..

hello everyone !

Yahhh lama tak update. Well, kata pun wanita berkerjaya kan. So sibuklah kau kesana sini kannn. HAHA ! Macam biasa propa lebih padahal apa je pon yang ada. HAHA ! Dah biasa kot blog nih bersawang. Sampai dah tak larat nak sapu dah kadang ² ehh...ehhh selalu lah tak laratnya tu. Hihihi.. 

Banyak nak cerita. Tapi malas nak taip. Banyak nak share tapi malas nak korek archive² dalam kepala otak aku. Well, archive uols. HAHA. Macam tua nau lah aku ni kan siap archive² bagai. Huh ! *ketuk kepala sendiri*

Hari ini ada 2 test. Satu test French. Satu lagi test PC maintenance. Ohhh, susah..susahhh.. Tapi test French senang sket kot. Hopefully lah kan. Sebab reading. Tapi kadang² pronounciation tak betol boleh ke laut beb ! PC lagi mencabar kewibawaan aku dohh ! Sebab nanti dia tanya person by person apa kebenda alah atas motherboard tuhh. Jalan pintas hafal je lah. And assignment dia punya susah gila bapak. Aku pinjam buku berketul² pun belom tentu assignment tu boleh siap. Google pun alahai ciput betol information yang hadoooo. 

Nota kaki: Nanti kalau rajin aku cecite cecite lah records yang ada dalam archive aku ehh. =) 

No comments: