sekadar menepati syarat !

Hello everyone !
It's been a long time since i didnt update anything kan.. wahhh kau ala² wanita berkerjaya gila gitu. HAHA !

Banyak benda nak cerita tapi macam biasa la aku punya syndrom malas menaip menulis malas berfikir tu memang tak dapat nak dipisahkan dah dari aku. Melekat je 24/7 dengan aku. Hadoiiii, aku pun rimas jugak tapi apakan daya aku tak punya kekuatan untuk melepaskan depa pergi. HAHA ! boleh belah la aku... 

Mana nak start ehhh... errr atau aku boleh sambung next entry.. Muahahahahahaha !
Fine, jom start dengan aktiviti² aku di kala malam bulan mengambang tak berapa nak penuh. HAHA. Kalau nak diikutkan aku takde lah busy mane pun duduk sini. Aku je yang kadang² suka buat busy. HAHA ! Then, sempat lagi nak berjalan² di waktu petang mengambil angin. So, untuk pengetahuan anda semua angin dalam badan saya adalah banyak gilaaaa.. Hehehehe !

Next crap would be what ehhh.. Ohhhh, ada lah sehari tu aku balik dari kelas kau tau aku terjumpa apa ? HUMMER woooo.. Jangan kau tanya apa itu HUMMER pada aku kerana aku bisa bunuh diri kalau di dunia yang serba serbi duit ini kau tak tahu apa itu HUMMER.  HAHA. Fine, itu gurau ok. Bukan ayat ayat cinta yang meninggi diri. HUMMER tu kereta besau gila bapak mahal sexy howwwtttt and cool gilaaaa yeahhh.. Kau tak tahu rupa bentuk body chubby gemok HUMMER tu kau boleh google sendirik sebab aku malas line macam siput sedut berlumba dengan arnab tapi bukan macam dalam kisah teladan AESOP tuh.. HAHAHA.. Cukup nafas tak ? TAK ? Banyak kan buat senama hokeyyy. HAHA

Ohhhh, sungguh jauh aku mengarut. Ni kalau mintak keje jadi tukang karut confirm dapat ni. Tak interview lagi pun dia merayu rayu nak aku jadi tukang karut ! Fine, enough lahh. HAHA.

Berbalik kepada cerita HUMMER sexy macam Kim Kardashian tadi, errrr sebenarnya aku nak cerita apa je ehh.. HAHA ! Ohhh, aku sebenarnya tak nampak lagi sapa yang drive HUMMER kuning hitam tu. Tapi sebab duk parking dalam kawasan fakulti aku sah²  la penduduk kat PUNCAK PERDANA kan.. 

Aku rasa cukup lah karutan aku untuk hari ini. Sebenarnya aku rasa entry ini macam cukup syarat untuk update. HAHAHA ! 

Nota kaki: Cerita di rumah anak yatim akan ku karut di lain entry yahhh.. sebab nak nunggu upload gambo yang boleh buat gua sesak nafas bro ! =) 

No comments: