pernahkah part 2

Hello everyone ! =)

By the time aku tulis taip entry ini, mungkin aku tengah dengar lagu upin ipin tuh.. HAHA. Fine takdak connected pun dengan title.See, aku sedang cuba menepati janji sambung entry semalam. HAHA. Ini sebab aku macam rajin sikit nak menaip dan yang paling penting sangat rajin nak mengarut. Yahhh, untuk pengetahuan anda aku merupakan tukang karut yang sangat berjaya. =))

Well, jom sambung entry mengenang zaman hingusan aku semalam. Hehehehe. Hari ini nak cakap cecite pasal main BINGO plak. Ini tetiba terlintas sebab tadi ada modul kemahiran insaniah and we were divided into a group. Boleh pulak aku dapat instructor yang super GILA hokey.. Gila here doesn't mean he is someone yang lari dari hospital bahagia ke apa. Tapi instructor yang really boleh ngam dengan student. So, 8hours LDK, 8 HOURS OK !! Sila imagine kepenatan kebosanan and errr mungkin sedikit keseronokan aku. HAHA !





Ehhh, rasanya sudah jauh hamba mengarut. Marilah kita pulang ke jalan yang benar sebelum tuan hamba semua murka. Well, berbalik kepada permainan BINGO. BINGO actually permainan yang ala² guna buku petak² tuhh.. Boleh imagine tak ? lepas tu tulis nombor sampai berapa ehh tak ingatlahh.. Main benda alah ni boleh main ramai² tapi sape dapat settle BINGO tu dulu dia lah menang. Tapi aku sure by the time sorang je cakap BINGO, yang lain mesti bengang gilaaa and cakap main tipu bagai.. HAHA ! Well, pengalaman beb. Errr, sebenarnya aku sendiri pun tak paham apa yang aku taip. So, kalau uols tak paham consider im unwell lah yahh.. HAHA ! Ehhh, tu bukan nak suruh korang doa. Tapi eehhh, tak payah lah fikir. =))


Well esok nak pergi trip ke PAHANG. Menghilangkan segala tekanan. Cecececece, padehal pergi academic visit. Ada hati nak hilangkan stress. HAHA !


nota kaki: pecah kaca pecah gelas lepas baca harap komen. HAHAH !

No comments: