menunaikan janji yang dah basi =)

Hello everyone ! =)
Yahhh.. ini adalah entri paling basi pernah aku simpan. Padehal ade je yang lagi basi. HAHA ! Before aku mengarut lebih panjang lagi better aku straight to the point je lah. Aku dah lupa pun tarikh dia bila tapi program RACTAR ini adalah part of my subject gitu. Objektif dia ohhh tak perlulah aku ceciter kat sini yahhh.. Kang bosan plak and nampak macam blog berbentuk ilmiah.. Muahahahahahahahaha !

So, meh le layan gambo aku yang *&^%$%^&**(*&^.. HAHA !




Malas nak letak caption. Muahahahahahahaha ! Bagi aku kan program ni agak seronok lah sebab even dorang ni takdelah daif ke kurang ksh sayang ke apa. Opsss, FYI, RACTAR ni rumah anak anak yatim hokeyyyy. Tapi bila tengok dorg duduk ramai ramai takde mak bapak di sisi, otomatik rasa macam insap gila tauu. Sebab aku ada mak bapak. Aku tak kata hidup aku super sempurna. Tapi at least 22 tahun aku hidup aku merasa kasih sayang mak bapak aku. And benda tu buat kau rasa macam sangat appreciate hidup yang kau ada berbanding dorang. Bukan dorang mintak nak jadik macam tu, tapi bila tengok ada pulak budak budak kecik rasa macam sangat T__T.. HUHU ! So, hargailah mak bapak anda ! =))

Nota kaki: Yahhhh, tinggal satu lagi janji !

No comments: