pernah kah ????


hello people ! 
Aku memang suka bajet ramai orang baca blog aku. HAHA. So, kau duduk diam tak payah kata apa²... HEHEHEHE !
Kenapa tah aku rasa macam nak mengarut kat sini jekk malam ni. Maklumlah kesian tengok rumah selalu bersawang kena tinggal si tuan tanah kedaung pergi outstation kan. Kata wanita berkerjaya. Selalu bajet takdak masa nak update gituuu haaa. 

Berbalik kepada topik yang ingin dibincangkan sebentar tadi.. cecececececececeeee.. HAHA !
Kau jangan cuak semacam pulak tengok title macam tak boleh belahh.. Aku saja tanya pernah tak korang mengalami apa yang aku alami dulu. Bukan lah perkara² tak baik gitu.. Tapi part of things yang kita rasa remeh je tapi actually bila ingat² balik like waahhhhh, sweetlahhh.. opssss, ni bukan lah entry secret admire, crush or falling in love for the first time yahhh.. =))

Ohhh, sebenarnya nak cecite pasal zaman kanak ² yang super manis sampai sakit gigi bila dikenang balik. Macam mana citer ni boleh timbul balik bila member aku duk carik company untuk their final project. So, member aku yang sorang lagi suggest la pergi kat color pencil LUNA tu. HAHA ! Dulu² aku rasa mean zaman² aku hingusan lah color pencil tergolong dalam golongan agak branded jugak. So, sape² yang ada benda alah ni kira macam sangat up to date, berada and boleh berlagak ngan kawan². Padehal pensel warna je pun. HAHA. 

Kalau nak dikenangkan, banyak lagi benda lain yang zaman kanak² dulu sangat bangga bila kita da orang lain pulak takdak.  Contohnya macam kasut baru yang jenama tah pape pun boleh jadi bahan kauuu.. HAHA ! Sekarang weols dah tak pandang brand ayam. Semua main converse, nike, adidas pergi sekolah uuu.. Lagi tak boleh belah aku pernah selongkar balik barang barang lama terjumpa pulak pencil case barbie pink. HAHA ! Bila sekarang dah terjumpa balik menda cam tu like ehhhh..ehhhh.. cutenyaaa.. HAHA !
 
 AKu rasa korang pun lagi banyak je good old days kan. Yelahhh, zaman tu cepat sangat terpengaruh ngan member. If member ada, kau mesti teringin jugak kan. Tipu lah if kau kata tak pernah jeles dengan barang barang member sebelah kau. HAHA.


Nota kaki: Tetiba aku rasa lost nak mengarang. So, biar aku korek balik dulu then aku sambung. Saja menambah entry terbengkalai kan. =))

No comments: