Hikayat merong mahawangsa !

Hello peeps !

Its saturday yawwww.. Apa plan uols ? Bagi warga shah alam ? is it sunway lagoon with family ? or ehhh.. kolej aku baut karnival keusahawanan, datanglah beramai² memeriahkan karnival.. HAHA ! Warga sarawak pe cerrr ? Tengok wayang ke ? =))

Jangan tanya aku buat apa weekend macam ni. Of course sebagai student yang baik lagi cmerlang, gemilang & terbilang aku duduk rumah belajar ! Percaya ? Harus kauuu ! HAHA ! Tak lah. Aku memang duduk rumah je tapi baru plan sat lagi nak pi karnival. HEHE !

well, aku dah tengok HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA ? Kau, kau & kau dah tengok ? Kalau belom baik pi tengok sekarang. Sebab best gilaaaa yawww. Ada dua je filem Melayu yang ala² hollywood menarik perhatian aku. First mestilah MAGIKA yang juga terbitan KRU MOTION *betulkan kalau saya salah*, yang kedua HMM ni lah.. Rasa macam nak pi tengok lagi jee. Even filem nih macam ada unsur² sejarah tapi ada part² yang kelakar. So, bagi yang tak suka & tak berminat dengan subjek sejarah masa sekolah dulu, no worries bebehhh. Confirm kau tak bosan sebab ada part kelakar.





kredit to google yawwww !

So, marilah beramai² layan movie melayu sambil makan popcorn dalam wayang. Rugi yawww tak tengok. Sebab best gilakkkkk ehhh ! Siapa lagi nak sokong filem kita kalau bukan orang² kita kan. Tak kan asyik² nak layan outsider jakk. Sometimes, kena sokong jugak industri kita u ! Wahhh, dah rupa wakil rakyat pulak aku kan. HAHA ! 

nota kaki: Kenapa entry ni macam bosan ? aku menaip macam jari jemari kaku je ! HAHA ! =))

No comments: