aku makan banyak giler..

pagi tadi aku bangun kol 11.. lepas kejut si siput aku tido balik.. macam bese la aku kene kejut si siput sebab kelas die kol 8... every day hokeyy.. manjeeee kot.. so, aku kejut siput kol 6.30 tiap pagi.. pas pastikan die da bangun aku menyambung semula tidurku yang tergendala.. hehehe.. so, pagi tadi aku bangun kol 11 lebih.. nak on9 tapi line macam hampeh..
hari ni ai x lunch pungg.. hehehe..
tapi kan.....

kan....

kan...

kan...

*nak lempang dulu.. xnak lempang siku pun bleh je..*

dinner tadi aku makan banyak.. aku order nasi paprik sebab aku tau kalau aku order nasi goreng mesti sket je.. perut aku nyanyi lagu rock ari nih.. nak berjalan g kandang tu pun aku rase x larat.. rase macam nasik tolong la datang kat aku.. hahaha

lepas tu kan.. kawan aku mintak tolong habiskan nasi pattaya die separuh.. aku kan x ske membazir.. x baik taw... hahaha.. aku tolong habiskan.. hahaha.. baik tak aku? wakakaka

p/s: siput, esok awak plak kejut kite taw..



No comments: