baru tau maksud lagu tu...

hahahaha.. selalu wat title macam agak2 nak kene kaki kan..
pastu selalu bagi intro yang agak2 nak kene siku.. akudahmulemerapusebabtensenbanyakasingment...
huahuahua..
ekceli aku dengar lagu backstreet boy pe tah tajuk die..
kisah die same cam aku..
lelaki tu bet nak dapat pompuan tuh.. huahua.. ni kisah aku mase sekolah2 dulu.. mase tu masih ingus2 lagi.. giler selekeh kot aku mase tu.. hahaha.. ptot ade lelaki hell bet nak dapat aku... tapi kan part paling best mase lelaki tu tol2 fall in love ngan aku.. hahaha.. pastu aku plak bet ngan kwn aku die dtg balik kat aku.. keji x keji lain citer arr.. bese la budak2 sekolah baru nak naik memang hell keji.. susah nak cakap kan..hahaha..
apa jak la miak skolah owhh..
lepas tu kan.. xde pape pungg.. kite kawan je sampai sekarang walaupun dulu penah gado rase nak baling ngan batu bata je.. kdg2 dulu jumpe die rasa macam nak sumbat dalam lubang tandas je.. hahaha
pastu camne tah bleh kawan balik.. sampai skrg pun kitorang kamceng lagi.. hahaha.. kan aku da cakap budak skolah baru nak naik memang pelik sket.. ye la.. x matured lagi kan.. pk pun tah pape.. tu pasal la aku heran dengan blog cik ngex citer pasal first love die tuh.. siap sampai cair mair sampai form 1.. aku kenal kot ngan mr. H tu.. hensem dowhh.. hahaha.. aku pun nak ngorat gak r.. wakakaka. citeakudah melalut sebab akupeningkepalatapistillgediknakhapdet...




No comments: