line macam hampehhh...

saya adalah agak2 bengong sekarang.. pasal nye ape? petang tadi aku dah taip punye la panjang.. pastu nak post xleh sebab line la.. oleh yang demikian wahai warga2 puncak perdana beta menyarankan agar anda semua beralih ke arah DG plak.. nanti kalau beta sorang yang pakai maxis kat cni xde la line lembab macam siput sedut ni..

beta tengok housemate aku 2 orang pakai DG line macam baik punye je.. sebab tu aku jeles.. rasa macam nak pasang streamyx je.. boleh ke? hihihi.. nak kene sepuk ngan pengetua kolej kot.. tapi aku kan pelayar internet tegar..mane boleh melayari internet dengan line yang agak2 menyakitkan hati.. pastu niat aku nak upload gambar2 kitorang yang comel lote tu lagi r... dah tak sanggup aku nak nunggu uploadnye..

sekarang kat kampus aku heboh pasal mengundi nih.. MPP punye hal la.. perang poster.. ari tu aku tengok ade 1 je poster.. i mean sorang je yg pasang poster.. tp sekarang macam ramai plak yang bertanding.. plak tu macam2 manifesto.. besa la janji2 orang nak menang pilihan raya kan..
aku turun mengundi ke x? xde plak diorg wat kempen dari rumah ke rumah.. bagi la dinner free ke.. baru aku turun ngundi.. x pun wat manifesto macam pointer untuk dekan 2.5 ke.. boleh aku dapat dekan tiap2 sem kan.. hahaha.. klo aku bertanding confirm aku wat manifesto macam tu... hahaha.. pastu ramai2 la kite kene lempang ngan NC.. hahaha



No comments: