i think i found my other half...

finally.. after everything that happened on me... i think i found my other half.. sesungguhnya post ini agak meruntun naluri.. hahahaha..let me share you, you n you something.

Dulu kan masa form5 aku couple jugak. sesungguhnya sangat chenta mati.. hahaha.. first love gitu kan.. sekarang aku percaya orang cakap first love is hard to forget kan.. memang aku tak nafikan. lets named him TFY. Aku ngan TFY break up at the end of disember. tarikh tak ingat sangat la.. hohoho.. pahit ko sape nak ingat kan.. disember 2006.. lepas tu aku kapel ngan ramai jantan gak.. wahhh.. jantan gitu.. hahaha.. tapi sume x lame pungg.. paling lame 3 bulan.. tapi dalam tempoh tu aku still gak ingat2 ngan TFY ni.. even tarikh lahir die pun aku ingat sampai skunk.. 15 OKTOBER 1989.. hahaha.. amek ko...

dan selepas beberapa lama tak contact each other... we're finally met in FB.. ko tengok la kuasa FB tu... bisa menemukan orang yang sudah lama terpisah.. hahaha.. yupp.. undeniable masing2 dah banyak berubah. Mase add die punye FB tu aku ingat confirm die ade dah makwe.. biase la kan.. mula2 tu memang tak tegur each other.. tapi bile bosan "terchat" jugak kan.. hahaha... sampai... finally die cakap...

jom kite sambung balik... aku speechless mase tu. n sape2 pun pk die joking kan... hahahaha.. aku pun gelak2 je ngan die.. mengimbas kembali kisah lalu. N he did mention he misses that moment.. Then, we forgot je about sambung2 balik tu sehingga lah........

die gave his phone number. he said in case kalau aku bosan anytime aku bleh mesej die.. hahaha... green light... wakakakaka...

N last night... 12 FEBRUARY 2010... kite declare kite sambung balik... How was it? i really dont know what to say... wait n see je la kan.. n cant wait to see him... mungkin bkn ASAP.. tapi he said that after CNY die ada kursus kat bangi.. Maybe bleh jumpe kot.. even sekejap... hope so la kan...

No comments: