selalunya begitu la...

bila esok nya balik... hari ini ai mesti keluarrr... awwww.. aura kegedikan sangat terasa di situ.. hahaha... actually nak beli barang brother gua je... hohoho... siap paksa2 aku beli mane tak nye aku sehelai sepinggang ke giant mencari wax Gatsby die tuh... pastu SA kat giant tu da mcm pelik nengok aku beli wax tapi rambut panjang mengurai.. hahaha.. tibe kat cashier plak boleh budak tu tak tau harga mende alah tu.. aiyak.. sampai aku kene pindah cashier sebelah sebab cashier tu tau harga.. aiyooo... maybe dak tu part timer kot.. kot la... n yang paling menyakitkan hati adalah brother gua cakap mende tu harga RM19 taw.. alih2 smpai kat giant harga adalah RM24.90.. sib baek aku g cocok dulu.. hahaha..



ni la rupe mende alah tu... pink gitu.. hahaha

lepas tu gi beli cake kat secret recipe.. kek tu setaaaaap sgt2... tapi aku tak makan bahagian kacang kat bawah... actually hari tu NISA beli kek tu.. die soh aku try.. bile dah try macam setaaaappp.. sebab tu ari ni menggedik cari kat secret recipe.. the cake name is CARAMEL CHEESE cake... setaaaappppp... lagi... hahaha..beli 1 slice je sebab mahal.. nak aku beli 1 bijikkkk.. sape nak mkn oiiii... hahaha...


jenggg.. jengg.. jenggg... kotak besoooo...



tapi ni je.. tecikkkkk je.. comelll je..


tapi setaaaapppppp*puji lagi*.. hahaha

p/s: secretrecipesangatsedapnantinakbelilagi....

No comments: