jalan-jalan cari macam-macam

ini adalah entry tertangguh beberapa hari. Aku menhadapi syndrom malas nak menaip sudah.. hahahaha.. ke memang aku malas taip je.. saje nak bagi alasan yang masuk akal kan.. sehari after balik kolej kitorang adalah berjalan-jalan ke times square.. ehh, tujuan utama bukan lah ke times square tapi ke LOW YATT sebab ade member nak beli ape tah malas nak taip lagi.. hahahahaha.. dan aku secara tidak langsung terjumpa dengan handphone idaman walaupun bukan lah sangat cantik.. tapi korang fedulik hape.. hahahaha.. dan aku terjumpa banyak lagi barang yang memaksa aku untuk melaburkan fulus2 ku di times square..hahaha..terpaksa gitu kan..aku berjaya merembat sepasang cardigan.. dan ape lagi ehh.. kat gian aku rembat cardigan plak.. lepas tu plak ade sale beli satu percuma satu XES plak.. aiyak.. aku adalah sangat rambang mata.. rembat satu kasut dan percuma plak ambik yang wedges punye.. hahahaha.. dan balik adalah sangat penat..


p/s: misi seterusnya adalah sony ericson w380i... hukhukhuk..

No comments: