;-/



sudah berapa lama saya tidak menjejaki blog saya? Saya adalah full time student, so saya memang tak punya masa untuk update *ok..itu adalah sangat tipu* hahaha..

so many things happened lately.. i have to rushing here and there.. With load of assignment to be complete.. hahaha.. saya dengan seikhlas hati tak suka jadi student resource center. Tapi saya bangga!! Saya tak suka sebab kalau buat assignment tu mesti kena pergi situ lah sini lah.. Hoh!! guwa penat la bro!! Tapi bagi orang yang suka bercakap macam saya adalah keseronokan even penat.. hahaha...

Macam last semester, we had a very fun trip to SK PUNCAK ALAM. Even, cost tinggi tapi seronok lah jugak. The kids keep calling us teacher.. Haha.. layak kah saya dipanggil begitu. Ouhh.. kenapa post saya hari ini dalam bahasa yang sangat sopan?? hahaha

saya sebenarnya tak taw ape motip post ini.. sekadar memenuhi syarat ke hape2.. hahaha

got to go.. talk to u later!

No comments: