habis sudah..

hari ini hari jumaat. Esok adalah sabtu. Ouh.. assignment adalah sangat berpukal2.. haha.. Tapi saya sedang gembira kerana sudah habis menonton citer MY FAIR LADY.

aku bukanya seorang yang sangat menggilai everythings about korea. Tapi kadang2 tengok citer korea nih layan gak beb. Tapi citer tu kena la best sket kan.. Baru layan sambil makan kpok BIKA. Perlukah Kopok BIKA tuh masuk blog aku? Ouh.. Takpe.. aku pikir sendiri lah ye sebelum kene lanyak...hikhiks..




Mesti ada orang cakap.. hekeleh aku dah lama nengok citer tu aku tak kesah pon..
Tapi aku kesah beb. Sebab aku bukan jenis yang nak duduk depan laptop tengok citer smabil makan kopok BIKA *shitt perlukah diulang*...

Tapi citer ni memang best wa cakap lu.. So, oleh yang demikin aku taknak delete.. hahaha.. Aku tak minat sangat citer korea bukan sebab ape2 pon.. Tapi sebab aku tak berapa sure die punye subtitle tub btok ke idok kan.. hahaha.. so, prefer to watch malay ovie rather than korean, japan or whatever.. Tapi English punye movie aku layan gak.. hahaha.. Sebab english kan senang nak paham..

Apa motip post ini? aku tak taw. Saja nak penuhkan aku punya entry kot.. ahahah.. so, siakhiri dengan QueensLand punya pic la.. Gile xde aku punya gambar. Tak kisah ko nak kutuk ke hape.. Blog aku, aku punya suka lah kan.. Hahahaha.. Jangan marah aaa...


No comments: