Kempen say No to Nasi

fuHH..

Kalau nak diikutkan aku bukan lah gemok sangat..cecececece.. Berat badan aku ideal kot. Haha.. Tapi akumemilih untuk tidak makan nasik dah... Padehal sebab badan dah naik gile ka.. Aku tak tau nape bila datang sini mesti berat badan semakin meningkat. Faktor apekah? Makanan sedap kah? BUKAN! Haha..*siap le lepas ni org kat CAFE xnak jual ngan aku dah* Huahuahuahua.. Sebab kat sini aku makan ayam je.. Ha, itulah sebabnya. Bukan sebab aku kuat makan. Nasi pun separuh je aku makan *tipu*

Tapi aku mulai bertekad..uihhh.. tekad tak tahan tu. Mulai hari ini taknak makan nasik. Hahaha.. Tekad je la.. Bukan janji taknak makan. Dan hari ini aku berjaya tak makan nasik. Hari ni je lah kan.. Esok2 tak pasti lagik.. hahahahaha..


aku tak kira.. aku nak badan slim gak macam era pajira tu ke... Fasha sandha ke.. Tapi aku suka body scha tuh.. Juz aku tak berapa nak tinggi je kan.. hahahaha.. Lepas tu baru Farid Kamil pandang aku.. Hahahahaha..





p/s: gambo tu kire gemok tak?? =((

No comments: