bukan tak mahu tapi tak boleh!

ouhhh.. title sangat tacink2 ehh.. aku suka dengan title tacink2 neh.. so, nak bace pon semangat.. hehe!
bukan aku taknak update 2 3 hari nih. tapi aku bizi masak nasik, rebus telur, basuh baju, jemur baju, lipat baju, pakai baju..haha..*tipu & sila ambik tindakan tatatertib sekarang!*

Tapi still aku jenguk gak belog korang just malas nak tinggal jejak jehh. Korang punye tabung kawen, tabung blackberry, tabung raya, tabung ayam, tabung air pon aku click sekali berkali2 taw. So, jangan tak click plak aku punya tabung blackberry rumah banglow honda city *ouhhh macam duit nuffnang kau dah banyak beribu raban kan*

Sebenaqnye.. aku demam! hukhuk.. aku rase kan demam kat umah aku jangkit lah. Adakah simptom demam jangkit sedang melanda sekarang? Ke aku je yang taw sebab duduk atas bukit keluar2 tengok SACC mall, PAS, PKNS dah jadi bangunan macam KLCC! haha.. Ini bukan sindrom-lepas-makan-ubat-batuk! Aku memang macam nih lah!

Banyak mende aku nak update  sebenarnya tapi macam malas sket banyak nak taip berfikir!

Geng2 bloggers, tag lah aku..cececececeeehhhh! hahahaha..


nota kaki: cik ngexz, guwa ada buat header utk lu. lu ushar email lu! Malas nak letak gambar sebab muka sememeh  2 3 hari ni macam orang mati laki. haha!

No comments: