silent!

ok..mood aku now adalah sangat sway!

Bila hidup dah single balik nih macam2 mood yang datang. Serius aku rasa kadang2 single itu lebih indah dari couple. Sebab aku tak perlu busy nak sms ke, calling2 ke, dating ke atau fikir macam2 benda. Tapi sometimes, sunyi tu datang. sebab selama ni kalau bosan akan ada je orang yang datang teman right! Tapi now satu2 nya sandaran tempat menumpang kebosanan kesunyian adalah laptop semata2. Weekdays for sure dipenuhi kelas. Tapi confirm bila malam saat2 nak tutup mata tu..hadoiii..bayang2 kau lah yang datang mengganggu gugat ketenteraman awam aku. Tapi bila difikir2 balik SUNYI ITU INDAH! Bagi orang seperti aku yang sering merasa kekosongan lah kan. Percaya atau tidak, mamat terakhir yang aku couple with tu.. actually dengan dia pun aku rasa hidup aku macam kosong! Zero! sebab apa? sebab dia perlu menjaga hati someone yang kononnya dia tak boleh tinggalkan even dia tak CINTA! Dengan kata lain, dalam dunia yang nyata orang yang couple dengan dia adalah AKU! dan dalam dunia maya e.g status FB dia in a relationship dengan orang lain. But, dalam masa yang sama dia tak nak aku undur diri.. sebab apa? Ntah! Hanya dia yang punya jawapan. Mungkin. Mungkin aku terlalu bodoh untuk mengetahui isi tersirat di hati seorang dia.Just imagine how my life could be? Mungkin aku seorang yang sangat penyabar. Hahaha. MUNGKIN TIDAK! So, aku mengambil jalan singkat di mana aku tinggalkan dia untuk DIA! Mungkin dia anggap aku jahat tapi aku tak kisah. Sebab aku punya sebab sendiri. NTAH! aku sendiri malas untuk memikirkan benda remeh. Seremeh itu mungkin anda fikir tidak. Tapi jalan hidup seseorang kita sendiri yang tentukan kan. Ahhhh.. bahasa apa yang aku guna nih? kenapa nampak terlalu kolokial? banyak sangat kah metafora dalam entry ini? cliche! haha!

Pada dasarnya aku hanya sunyi. Sunyi dari rasa ingin disayangi. Tapi jalan terakhir adalah berserah. Kerana jodoh pertemuan itu Dia yang tentukan. So, for the time being aku rasa better untuk concentrate on my priority! yeahhh.. Semangat datang tapi sunyi tetap ada!



 Nota kaki: Kan dah cakap. Aku mood sway punya orang! haha.. ok! abaikan entry ini.=))

No comments: