ditimpa kehUjanan!

ouhh..sejok malam ini tapi aku gagahkan diri gak menaip entry sekadar untuk memenuhi tuntutan hati..ce..ce..ce.... siku sket meh!

oleh sebab hari ni hujan..fuhh..seb baek balek kelas tadi hujan lom turun.. kalau tak habis lah mekap aku.. haha!
Hujan turun lebat sejak petang kot. Tu yang susah sket nak g beli lauk pe sume tuh! dengan rumate aku demam gigil2..ceeehhhh..*tipu*.. okey..part rumate demam btol..part gigil2 tipOO sket! haha! Tapi oleh kerana lapar yang amat..siap dalam perut main lagu AKU SKANDAL + KUMAHU KAU TAHU versi akustik kitorang gagahkan diri melangkah ke bazaar ramadhan yang jauhnya tak berapa nak terbakar lemak! *ouhh..saya tak gemuk hokeyy..tembam sket jehh*

Masa nak pergi tuh takde lak hujan lebat bagai mencurah di ladang dan gandum.. tetibe balek tuh hujan macam diseru2 plak.. Tapi lauk macam besa lah.. sambal ikan bilis kakak chantekk..terbaekkk ohh.. setaappp gilos. Sampai aku rasa nak makan tetiap hari jehh.. haha!






nota kaki: sume gambar nampak sama ke? ohh tidak! haha.. angle yang berbeza hokeyyy! Hujan lebat di shah alam nih..haha!

No comments: