HaPPy BelaTed BirTHdaY NoRa ShaFiNi ^_^

Even birthday die last week punya, kitorang serumah gigih gak nak sambut. Padehal sama gak macam hari yang abang die bagi kek tuh. Tak cukup orang gak nak sambut. haha..

setaaaaaappppp aieeee.. haha.. 

aku memang suka bergambo ngan kek orang.. hahaha
Dak gemok ngan bufday girl..kihkihkih
Pokes ngan acara memotong kek je hokeyy!
Ini gambar selepas. Gambar2 ayam tak sempat nak snap atas kesilapan yang tidak dapat dielakkan. =))
Ha.. mak nak citer sket.. OTW balik tuh kat traffic light aku toleh2 sebelah tetiba nampak benda yg dibulatkan tuh. Hanjeng ke kambeng aku pon tak sure. Mati kot.. Sebab tak gerak2 aku tengok.
aku ngan dak nora.. aku lah yang paling comel.. hahahaha..lempang jom..
aku ngan die lagih.. hadoiii.. no camera plishhh!

Last2 tu besa la.. gambar syok sendiri konpom ade.. hahahaha


Whatever is it, kite memang fun guyz.. Nanti bufday aku pon nak surprise gak lah.. hahahahaha..

No comments: