saya tak ada idea nak buat title ape..

haaaaachimmmmmmm.... kikikikikikikwakakakaka

saya sedang mengalami masalah jiwa yang amat serius sekarang lantaran kebanyakan subjek untuk sem ini adalah sangat mencabar. Tetapi dalama cabaran tu saya masih mampu menhabiskan masa berjalan-jalan.. hahahaha.. sangat lah saya mempunyai masa bukan..??

Hari ini adalah hari yang sangat stress bagi saya kerana perlu menhgadiri majlis ilmu.. ahhahahaha.. ko tau hape?? sebab ada 3 ceramah aku kene dengar hari ini dan aku sangat stresss.. hahahaha.. saya telah bertukar menjadi aku.. seperti seorang gadis putih melepak seperti kapas yang baru dipetik bertukar menjadi hijau.. hijau tu maknenye incredible hulk la kan.. hahaha.. bukan la aku tak suke dengar ceramah gitu.. Tapi mata aku ni agak2 tak berapa nak setia la kan.. asyik layu je..patot ke ceramah start kol8.. habis kol 5.. tapi aku suke satu part.. makan free beb.. hahahahahahaha.. sume pun suke.. hahahaha..

Next, aku nak bercakap pasal cinta plak.. kisah cinta hidup aku memang tragis la.. ade yg aku suke tapi tak suke aku.. ade plak yang aku tak suke duk kol2 aku tetiap hari.. hadoiiii... stress mak mcm ni noks... hahaha.. aku malas nak reveal nama dia kat sini sebab mane taw die baca blog aku kan.. naye je nnt.. hati orang kene jaga beb even cm mane pun ko tak suke die kan.. Die ni aku mmg tak suke sangat sejak zaman jahiliyah lagi.. Siap aku ade nama samaran untuk die adik beradik kot.. haha.. sampai aku hasut je geng2 keras aku anti kat die.. hahaha.. name pun geng ikut je la kawan die cakap ape kan.. Aku takde sbb pun tak suke die.. Tapi aku tengok perangai die yang macam meninggi ke langit ke tujuh selalu yang buat aku tak boleh belah tu. Siap hari2 die lalu kelas aku.. aku ape lagi panggil la name samaran die kan.. hahaha.. gile jahat aku zaman2 jahiliyah ni kan.. ouhh.. itu nakal bukan jahat. Dipendekkan citer sejak 2 menjak aku study kat shah alam ni terjumpa plak facebook die. Tetibe die cakap suke aku plak.. aku bengong la kan.. Dah tu nak mengelak takleh plak.. iayoo.. gua tak boleh belah la mamat ni.. Macam nak lempang tetiap hari je.. Tak paham bahasa btol la.. gua panas ati beb.. siap ajak gua tengok wayang pekebnda tah.. hahahaha

p/s: entry ini akan bersambung.. kalau aku rajin nak kutuk die lagi.. hahaha sebab ini belog aku.. bukan belog kau..

No comments: