caught in the rain..

tajuk macam sial je.. xboleh belah gitu.. xnak kalah kan.. hahaha...
today got a grooming class.. even it is ahad kooo... aku rela noksss.. sebab dapat sijil kan.. hahaha..sekarang gila nak kumpul sijil plak.. tapi giler best si RICHIE RACHMAN tu bagi talk.. aku yang sangap2 ni tergelak2 dah ha.. even full of sense of humour.. tapi ade gak la terselit.. ke****an.. kan.. die sndiri ngaku wat...

citer belah malam plak... aku keluar g makan dengan dak mira ni kan... time nak kuar tu guruh dah berdentum2 gak... tapi gigih nak makan kat luar.. lepas tu da siap2 order air pun da sampai tetibe hujan turun lebat giler bapak koooo... dengan kilat nye.. guruh nye... sampai air naik kat tempat kitorang makan tu.. makan ke mana minum ke mana... sume orang dalam kedai tu pun basah kuyup aku nengok.. aku takde lah basah sangat kan... lepas tu aku ngan dak mira ni decide nak bungkus aje la.. lepas tu tunggu dah reda sikit kitorang balik la.. hoho... aku serik dah kot makan kat luar malam2 gini kan..hahaha... x boleh belah gak tu sebab cakap je serik.. sat lagi ngiau2 nak makan nasi goreng paprik.. haaa.. mane ko nak carik... ko terpakse gak la makan kat situ kan... hahaha..

esok kelas cancel sebab aku punye lecturer tu pergi bali kot... best kan.. aku nak g paris je.. hahaha...dapat laki kayo eden ajak pergi paris jooo.. hahaha...

No comments: