finally lagikkkk....

finally aku datang aura rajin untuk hapdet kan.. jin nih tetibe dtg lak soh aku hapdet kan... hahaha...

meh aku bagi sebab nape aku tak hapdet...

aku sibuk buat assignment.. lepas tu assignment lagi.. lagi.. lepas tu sibuk gi tengok NIYANG RAPIK.. lepas tu sibuk dengan projek yang agak2 macam nak buat aku quit je.. hahaha.. paling penting aku sibuk bercinta.. hahahaha.. boleh belahhhh la sangat tu kan...

lepas tu kan aku sibuk buat assignment.. eh2.. bukan da sebut ke tadi tu saje nak sebut lagi konon2 aku student yang sangat sibuk sampai tak ada life langsung kan... hahaha.. eh.. aku ade life la.. setakat nak keluar g PAS, PKNS, sunway tu memang boleh sangat.. setakat nak g makan KFC tu memang la kan... hahaha.. tapi kadang tersasul jugak g makan nasi lemak kat depan kolej.. hahaha.. gile ko nak makan KFC hari2.. kalau ade boyfren belanje takpe jugak.. bagus nye dapat boyfren keje bank.. ari2 pegang duit.. hahaha.. tapi mane boleh gune.. sebab suit rakyat.. hahah.. rakyat ko.. rase macam ahli politik plak kan.. boleh belah..
p/s: sayang aku kapel ngan ko bukan sebab duit.. hahahaha...

No comments: