she's gone too far...

ok.. sekarang aku nak mention je nama perempuan yang buat hidup aku macam nak gila ok. That bitch name is JESSICA.Let me begin the story. Dulu2 aku ada pakwe nama HAFIZ. he's there and i'm here. so, aku tak tau pun yang diorang couple until i came back. so, i caught them. Then kitorang break up.
Then, i balik shah alam. That guy break up plak dengan that stupid girl. That guy nak balik dengan i kan. Lepas tu that girl tak nak sebab their relationship has gone too far.. Tapi that dumb guy rasa menyesal giler buat i macam tu katanya. Tapi i still tak nak balik dengan dia.. actually this thing dah lama kan.. and i pun dah malas nak layan tiap kali both of them texted me. tapi now i have to settle up this matter.
Today perempuan ni suddenly text i cakap macam2 pasal i. Dia cakap i tak malu ada boyfriend macam tu. I pun terkejut sebab i penat balik dari buat projek group dekat SK puncak Alam. Then i fall asleep bangun2 then ada plak mesej macam tu. WHATtheFish la kan. Paling penting dia fitnah i tak ada VIRGIN lagi. Ko ape hal perempuan. Ape masalah kau lagi? Kalau kau nak bukti lets make DNA test. Kau ke aku yang tak ada virgin. Padehal kau sendiri pernah cakap kat aku termasuk that stupid guy you have sleep with 3 guys fools..!! what the hell kan. Kalau kau nak ambik lelaki bodo tu aku tak kisah. Tapi kalau kau fitnah pasal aku aku sangat kisah dumb. Sekarang ape masalah kau kat aku? Kau yang carik masalah dulu. Kau couple baru seminggu tapi kau tido dengan lelaki tu kenape? tak ke bodo name nye tu?

Lepas tu aku tak boleh sabar bila aku tukar nombor baru kau berusaha dapatkan nombor aku. Then kau jaja nombor aku dalam laman chat kenape? kau ingat aku desperate sangat ke nak dapat kawan? aku tak ada kawan pun aku tak mati la pompuan. sebab dalam kubur nanti pun aku sorang2 jugak.

p/s: post agak emo.. Sorry guyzzzz..

No comments: