cuti punya cerito daaaa..

ok fine sekarang aku dah update. tapi still lepas ni bersawang gak teratak aku nih kan. Sebab besa lah gua melas beb. haha.. nih pon aku guna internet berkelajuan tinggi sebab broadband aku kena cut dek maxis.. choiiii!! haha.. pe la ko maxis.. aku bayar sikit punye lebih tetiap bulan still ko cut kan.. takpe2.. lagi 24hours dah leh guna sebab internet berkelajuan tinggi tak boleh bawak ke mana2 macam broadband kan.. hahaha

next is citer pasal holiday! yeahhhh.. Nothing's great actually tapi still im having fun being here.. at my hometown.. eh..ehh.. amcam buar comprehension sajorkkkk.. hahaha.. rase macam kejap je 2 minggu.. dah minggu depan aku kena balik shah alam menyambung perjuangan yang masih bersisa.. Holiday nih macam2 aku buat.. mengumpat, mencaci memaki hamun orang pon tak ketinggalan.. hahaha..

Tapi yang paling best mak cik aku dapat anak baru. So, merangkap aku dapat sepupu baru lah gamaknye yoooo... haha.. Actually dah bersalin operate 2september dah.. before aku balik.. So, aku all the way shah alam-kuching-mukah tuh sampai2 abang aku terus bawak ke hospital.. sebab time tu mak cik aku tak kuar lagik.. opsssss.. nama babay boy baru tu ALFERIUS NEREUS... Gila berbelit lidah aku kot.. hehe.. Sepanjang cuti nih memang aku dok g dating ngan die lah.. hehehe.. kate boyfriend varu kan.. Lama kot family sebelah mak aku tak dapat baby boy.. Selalu macam pompuan je.. Nak upload gambar kabel aku tertinggal kat puncak plak.. nak on bluetooth acer ni macam siot plak.. lama aku berjanggut siap kerut2 muka nunggu nye hoiii...

Then keje lain jalan2 je lah.. merayap... mengumpat mencaci paling banyak.. hahaha.. lepas tu mengushar.. takde rasanya.. sebab terasa masih nak menyingle..padehal takde orang nak ngorat... hahahaha.. ko ingat ko divassss la vivas keeee ade orang nak ngorat ko.. hahaha..

Mengenang itu sudah semestinya.. hahaha.. Tak life namanya tak mengenag orang yang sudah pergi.. hehe.. Takpe aku mengenang je.. Tak akan berpaling.. haha!

Nota kaki: gambar taraaaaaa... yilekkkk!!

No comments: