PerfectOOOO!!

Aku tak taw nak start macam mane. Dan aku tak tau nak end kat mane. Perlu tak aku tulis taip blog ni dengan nada yang marah. Sebab aku sedang menahan titisan-titisan dari jatuh ke pipi. Bukan sebab malam2 macam ni aku sedih ramai member dah balik kampung tapi sebab.. ade lah sebab musabab yang aku sendiri tak taw nak post kat sini atau tak. Kang kalau aku post ade plak yang terasa hati. Lepas timbang berat tambah tolak bahagi darab campur aku decide tak nak post kat sini demi menjaga lebih banyak hati.. cewahhhh! I thought cukup setakat aku kot yang simpan, u, u and u duduk, perhati and just shut your mouth up!

And i thought aku masih mampu sabar. Mungkin sebab aku tak pandai sangat kot. Mungkin sebab otak aku tak se kreatif itu kot.. atau mungkin banyak lagi sebab musabab lain yang hanya mereka, mereka dan mereka saja yang taw. Sebab aku dah malas nak fikir. Malas bila tiap kali ade probs aku kena jaga hati orang, aku kena mengalah. Hello people, i anak bongsu and of course i WAS the black sheep! Tapi sekarang dah ANGEL! Haha.. Eh, macam takde kena mengena lah. No..No..No.. ada lah.. Aku rasa macam pelik bila kena jaga hati orang banyak2 sebab selama ni mungkin aku tak matured enough kot.. So, aku cakap main lepas, ko terasa lantak ko lah.. Aku always said that mati kubur lain2 kan! haha.. Gila siot kan.. Even dengan sahabat2 aku pun aku cakap main lepas je. Tapi since aku sampai sini, i learned everything. Nak jaga hati orang. Nak kena lebih serius dalam sume benda. Sampai aku rasa macam dah takde life langsung taw! There's a friend of mine said that kita kena enjoy our youth. So, since jenis macam aku ni suka social life*bukan liar ehh* aku agree kan aje. Ye lah, nanti bila ko dah habis belajar, ko macam takde benda nak dikenang taw. Ape yang nak ko citer tentang pengalaman belajar ko kat anak cucu ko nati. Takkan ko nak cakap " dulu mama hidup bergelumang dengan buku2 jerkk".. haha! sungguh ko anti social..

Aku bukan jenis yang sampai sini aku nak enjoy 100%... But at least ko stress belajar ko kene enjoy gak. Tak banyak sikit pun jadik lah kan. So, the point here is aku pun tak taw nak cakap ape. Sebab aku rasa entry ni memang pure keluar dari hati aku sebijik2.. tadi cakap pasal ape?? Jaga hati orang ehh?? a'a lah.. jauh terpesong ajaran aku ari nih!

Kepada kawan2 sahabat handai yang pernah terasa dengan keTERLEPASan cakap aku tuh aku mintak mahap banyak2 lah ye.. Sebab aku memang macam ni.. Sebab aku malas nak jaga hati orang and aku tak mintak korang jaga hati aku pun. Kalau aku wat salah frankly speaking je lah... Aku okey je.. Takde nak emk hati ke ape.. Macam artis selalu cakap, kritikan membina. So, hari ni ko kutuk, esok aku dah lupa balik.. paling kejap pun 2 3 jam lepas tu aku konfom okey balik..

Then, one more aku tak puas hati.... errrr... tak pe lah.. Malas nak cakap kat sini... hehehe... kite citer len kali lah yee...


macam besa lah.. gambar tuan tanah kedaung mesti ada... haha


Nota kaki: shhhhh.. korang diam2 sudah lah eaaaa....

No comments: