sit down and shut up!

This wasn't another menyumpah seranah entry. Dont worry... haha..
Saja nak letak title macam tu sebab macam takda idea kan. Tapi tangan macam rajin nak menaip even line macam hampagas je.. Biasanya kalau dah takde orang sangat kat kolej line takde lah sehampagas ini. Tapi nak tunggu blogspot loading punyalah berjam2. Sampaikan aku siap habis makan, mandi, packing barang. Naaaa, see.. lama tak..lama tak..lama tak??? Tapi aku tak bengang. Sebab esok aku nak balik dah. haha! Boleh menikmati internet berkelajuan tinggi di sanaaaaaaa..yehaaaa.. Bukan setakat boleh update blog, tapi boleh download movie, lagu, kutuk2 orang dalam facebook, godek2 coding blog dan macam2 adaaaa.. hehe..
Tapi tak bestnya sebab ada 2 assignment kena complete kan. Tinggal nak taip je actually. Hope ada la seru nak menaip assignment tu datang kan.. haha! Maklum lah aku nih macam mana.

Housemate2 dah selamat sampai rumah memasing. Tinggal malam ni aku bertiga je lah kat umah.. Berbuka pun SEKADAR kfc je.. haha.. Sekadar koo.. Kalau umah penuh macam2 kitorang makan siap ada kuih muih ayam dinosour bagai haaaa.. Ni sekadar colonel chicken rice combo sajorkkk..Desert2 takde daaaa..

so, esok gerak 5.30 pagi doeee.. Sebab uncle teksi tuh kata takut aku tertinggal flight. Maklumlah this time amek flight pagi kan.. Selalu amek tengah hari or petang je.. So, doakan aku selamat sampai umah ehh..

Nota kaki: Malas nak upload gambar. Sebab ari nih tak snap2 pungg!..

No comments: