Double cheese burger!

Ini semalam punya entry sepatutnya. Tapi sebab hari ni ada test French so abai kejap nak post..
Semalam aku g Giant ngan dak Nisa nih. Dia nak g bayar bil broadband die.. So, since aku takde ape nak buat petang tu *even assignment melambak2* aku gagahkan diri gak memfollow dia.. Hahaha.. Padehal aku rasa macam dah tension takde life duk sini busy ngan keje2 yang terbengkalai.. hahaha..*yeee..salahkan aku*

Since dah kuar tu kitorang g la makan MCD. Sebab aku teringin gilosss nak makan triple cheese burger. Dengan tengok iklan yg sangat menyelerakan. Nak2 lagi lecturer aku pergi citer plak dalam kelas kesedapan burger tuh kan. lagi2 lah aku rasa macam tak normal kalau tak makan. hahaha..
Tapi kan last2 bila dah sampai kaunter aku leh tukar pulak triple cheese burger tu jadik double cheese burger. Sebab bila terpikir nafsu makan semakin memuncak akhir2 nih aku jadik seram plak. kang tak pasal2 aku obes plak. Hahaha.. Gila jauh punya renungan masa depan kan. Padehal aku taw kalau aku order TCB tu aku tak habis. Nak2 lagi amek set lunch punya.. Tapi takpe len kali nak try SHAKE McFries plak.. Cekau nisa punye semalam sedap je... Sedaaaaappppp sangat sebenarnya... Hahahaha..






nota kaki: KFC dah tak men dah sekarang.. Hahaha.. Gambo McFries tak sempat nak snap sebab cepat sangat plak die habis.. hahahaha.. Jangan salahkan aku, salah Mcfries yg sedap & salahkan nisa yg kuat makan!Peace!

No comments: