off for 2 days!

See! even aku lambat update, still aku update kan.. ehhh. selalu gini.. mesti merepek dulu. Ke aku kene cakap salam 1 Malaysia sume.. Ceeeee.. fengsan! hahaha..
Wahai encik blog, berapa lama aku tinggalkan kau??
Sudah beberapa hari cik fifi! hahaha.. kau sekali blog btol2 bercakap.. sure punye lari tak cukup tanah... ahhhhh sudah lah kau merepek mencarut! P tido.. kang mak tak bagi duit belanja! muahahahahaha..

Nak citer taip ape ekk?? macam takde idea..
ouhhh.. nak citer aku pnye trip ke Kuala Betis, Gua Musang! Outstation kejap.. haha
Yang nih CTU punye program... Gambar2 sume aku malas nak upload sebab gune line wireless ni agak mencabar kewibawaan aku sebagai seorang blogger.. Plus, sume gambar classmates tak bagi lagi.. Sebab sesungguhnya kami adalah gila lensa. Di mana ada kamera di situ ada kami.. So, ko dapat bayangkan berapa ramai yg ada camer kat trip tuh and berapa banyak gambar kitorang dalam camera dorg. So, campur tolak bahagi darab sume, konfirm saya kunci lirik saya bahawa gambar kitorang lagi banyak dari gambar tuan punya camera.. hahaha.. ouhhh... tak kelakar ehhh.. sowieee.. hehehe..

Sambung balik nak citer ape.. Ouhhh.. kat sana macam2 aku belajau! So, agak2 sampai perkampungan ORANG ASLI memang sangta menginsafkan aku.
I learned to appreciate everything in my life. Kau bayangkan aku tido cam mane kat sana. Aku tido umah yg betol2 asli punye taw.. Thought it was made from bamboos kot sebab sejuk semacam.. Dengan kitorang yg tak bawak bantal selimut lagi.. Memang sungguh mencabar! Padehal nyesal hingga ke sudah sebab tak bawak selimut bantal bagai kan.. Bukan dorang tak sedia mende2 gitu kat umah tu tapi sebab curious dengan kebersihan so bio je lah.. tido gitu je la.. The best part was mandi kol 2 pagi kau! hahaha.. Sebab aku ngan geng2 biro makanan, so kene stay lama sket kat dapor tolong pape yg patot since sampai.. Then, busuk2 bacin kitorang masak2, mandi lah kol2 pagi.. Air nye.. sejuk yang amaaaaatttt kau.. Malas nak citer lah pasal air tu.. Bukan macam air kat umah kau tu.. Tapi yg ni btol2 punya sejuk maaa.. Tapi sebab badan lemau lemas busuk bagai, jadi mandi dengan air sejuk bertukar menjadi indah.. Hahaha.. Aku still dapat rasa kesejukan air tu sampai sekarang..  Sangat besttt!

Rasa macam entry nih kena "to be continue lah!" hahahaha..okehhh..say it..aku malas! hahahaha But still aku akan update sebab bi pengalaman aku takleh lupa!

Nota kaki: errrr.. penat tak habis lagi! Hahahah.. so, tido lewwww...

No comments: