open house IS223 [Resource Center Management]

Finally, entry pasal rumah terbuka IS223 nih kuar jugak even lambat bagai nak rak kauuu.. hahaha.. Tapi demi menunaikan janji aku post jugak. Ouhhh.. tak post sebab ada masalah teknikal. Dengan broadband dia sekat pe ke benda tah.. Padahal takde tunggakan bil. So, staff dorang siap mintak mahap bagai kat aku.. hahahaha... Then nak guna wireless baik tak payah la.. Kalau upload gambar, maunya aku kawen, beranak & siap anak aku dah masuk darjah 3.. muahahahaha!

 Aku, cik melor & cik sara. See, terang tak blusher aku?? hahaha








Yang lain malas dah nak letak capture apa semua..
Layan lah korang yeee.. Tapi sumpah makan sedap kooo.. Aku suka nasi himpit ngan kuah kacang die. Terbaekkk.. Cukuplah entry rumah terbuka aku.. Hahahaha...

No comments: