Minggu-minggu mengerikan !

Hai saya tuan punya blog. Awak kenal saya? Kenal? wahhhh.. saya agak popular jugak ehhh.. hahaha! Fine, jangan kata aku perasan + gila glamer. Ini adalah simptom2 stress + tekanan. Hahaha.. Pada yang paham tu paham le.. Pada yg tak paham meh kawe explain.. hihihihi..

Standard la bila final exam, student2 U memang gini jadiknye.. elehhh.. macam le aku sorang je gitu kan.. tak sume pun kurang2 ade 2 3 orang serope je pangai ngan aku kan..kan..kan..kan.. hahaha.. Tak yah nak kelentong lah woiii.. Dah bape lama aku bergelar student U nih.. Macam2 pangai budak2 dah aku nengok bila tiba final exam..

Ada gak yang stay up mlm2.. Tapi tipu lah 12jam tu ko straight je study kan.. Kurang2 2jam ko study.. pastu pi buat air la, main game la, online la.. Then baru sambung study balik.. Yang lamanya part online & main game tu la.. hahahaahha.. sebab aku mengalami gejala yang sama. So, ko paham tak sekarang aku tengah study untuk exam paper minor ISNIN nanti?? dan aku ada 2 chapter lagi nak kena cover beb! Sebab tinggal 2 chapter tuh la aku jadi macam lemah semangat.. Hadoiiiiii.. Tapi nak buat camno.. kene gak eden habihkan 2 chapter nih haaaa.. kalau tak maunye aku takleh buek time exam nanti.. huiiiii.. simpang malaikat !

Malam nih tak taw lagi nak stay up ke idok.. Sebab aku punye teh dah sejokkk.. hahahaha.. Semalam sebab dapat IPOH WHITE COFFEE tuh yang gigih study semangat sampai pagi.. Tapi aku tak lajak ganti tido sampai petang taw.. Paling standard sampai kol 11, 12 je.. Hihihihihihihihihihihihi !

Tak sabar nak habihkan minggu exam nih.. Aku jadi nervous sesangat bila pikir last paper yang macam killing sket.. Banyak kot ! hadoiiii... dah la before paper tuh aku kena study 2 paper minor nih.. Hadoiiiiii lagikkk.. haha.. Mintak2 le lepas paper major tuh.. Killer siotttt.. Dah le tak banyak masa nak cover sume.. Nampaknye kena beli IPOH WHITE COFFEE lagikkk nih.. hahahahaha.. Then balik kampung nanti balas tido bebanyak.... hahahaha..


p/s: lalaallalalalalalalalala.. ngeri tak minggu korang??? hahaha

No comments: