entry menunaikan janji!

dalam bas kot.. Rembat orang belakang punya jagung!.. muahahahahahaha

Haaaaa... see, aku dah cakap aku penat tapi still aku cun kan.. hahaha! ok koya sudah!

Muka sara tak tahan beb! Lesu gilosss + mata sleepy ala2 snoopy! Haha

 errr..perlukah aku citer nih?? haha.. Ni antara2 orang "kampung" kat sana lah! Tgh amek makanan. Sambil2 aku rehatkan otak yg stress tengok dorang dok berebut2, aku amek gambar lah sebab tak koser nak berebut ngan dorang! haha

Malas nak citer..Same je!

Yang nih amek time mata sakit berair bagai sebab kena asap dapur. kata tukang masak kan.. Haruslah berada di ceruk dapur..*ouhhh ade sesape nak amek jadi menantu??* haha











Yang lain2 dah malas nak letak capture.. hahaha.. See, pemandangan kampung orang asli ni indah siottt.. Hutan dia macam sangat asli, sangat dara taw! Aku yang tak berapa pandai menghargai alam sekitar nih pun jadik terpegun.. rasa macam betul2 tenang kat sana *kalau tengok pemandangan la*... Tapi sebab henpon buruk tak berapa canggih tak ada flash bagai so, gambar tak berapa cun lah.. Tapi still aku dalam gambar cun kan..kan..kann..kannnnnnn.. hahahahahahaha



nota kaki: Karang kalau dah rembat gambar dengan member aku upload lagik ehhh...=))

No comments: