kisah dia & mereka!

This entry dedicated specially for my beloved Evvy Sherynna *sila ketuk kepala saya jika eja nama anda salah*

Sebenarnya tak taw nak mula macam mana.. Fine, who is she? She is another friend or boleh consider relative kot. Tapi I prefer dia jadi bestfriend sebab dah kenal lama & even dah tau baik buruk masing2... Hellooooo, kau ingat aku buruk je ke?? aku pun ada baiknya jugak taw!.. hahahaha *angel feeling*

Fine! memang aku jarang nak blog pasal member2 aku but this time terpanggil nak buat sebab dia baca blog aku... yehaaaaaa!! Kau ado?? non ado kan... hahaha.. Fine, maybe dia sorang je kot baca blog aku.. Hahaha.. Aku tak tau apa yang dia baca dalam blog aku sebab kebanyakkan yang aku tulis taip merapu.. So, evvy, what do u read in my blog?? Got current issues ka?? hahaha

Tapi as for me she's not just another friends. She's someone yang sangat boleh diharap. Hey, i'm not complimenting her too much but thats it.. Kalau kau cerita rahsia pape kat dia, for sure dia simpan kemas rahsia kau. Sebab aku pun simpan something private & confidential kat dia... Jangan plak korang pergi tanya dia ape rahsia aku tuh.. hahahahaha... Bukan tak percaya kat bestfriend tapi some people ada pendapat yang berbeza.. Kadang2, even kau baru kenal orang tu & kau rasa aku nak citer rahsia kau kat die pun boleh.. Ada sesetengah manusia yang bila kita citer pape, dia jenis yang cepat lupa... So, rahsia kau tak kan pecah kat orang lain.. Ada paham??? ehhhh, nape entry pasal kawan macam dah jadi entry macam ceramah nih??? Aku pun dah konpius nih.. hahahaah.. fine, aku sememangnya MISS BLUR!.. haha

sambung balik pasal cik evvy kita ehh..Aku kenal dia sejak kecik kot. Tak ingat the exact year sebab tiba2 dah kenal ngan dia... Macam magic plak kan.. hahaha.. Korang fikir macam aku tak?? Lahir2 je dia terus jadi besar.. Takde baby, kindergarten moment bagai.. hahahaha... Sebab aku macam dah hilang ingatan zaman kecik2 kitorang.. Yang aku paling ingat abang dia lah.. Abang dia gila samseng time2 sekolah rendah dulu kauuu.. Dulu aku darjah 1 ada bestfriend nama CHASITY taw... Then abang si Evvy nih boleh buli plak BF aku tuh siap tumbuk2 kot.. See, abang dia ganas gila tapi boleh kamceng dengan aku sebab dulu aku pandai & abang dia pun no. 2 pandai.. hahahaha.. tak nak kalah..

Aku close ngan si Evvy nih time2 Sekolah menengah rasanya... Then sekarang pun still close lagi siap boleh kongsi2 masalah.. hehehehehe... aku kongsi ngan sape2 pun boleh.. Kadang2 bila stress sangat dengan cicak pun aku boleh bercakap.. hahahaha.. Fine, aku tak mental ok.. Aku sihat...


 Ni la tuan empunya nama.. Korang jangan gatal2 ehh.. dia dah berpunya.. hehehehe..

p/s: evvy, if u read this thousand sorry.. I've told u i wanna blog about u kan.. hahaha..

Nota kaki: lalalalalalallalalalala...

No comments: