seronoknya jadi seorang aku!

Ini entry merapu. So, kalau taknak baca *masalahnya ada ke yg baca* boleh pergi belog orang lain.. hehe! Tapi before tu klik la nuffnang aiii.. Tadi ingat nak post entry rumah terbuka IS223 tapi memandangkan thumb drive kat Cik Sara sebab gambar sume dalam tu, so postpone dulu lah.
Tapi macam takde idea plak.. tetiba jadi blur, hang, otak kosong.. haha
Apa seronoknya jadi aku??? Meh kita singkap apa yang bestnya jadi aku.. Ada ke yang best??? muahahahahahahahahahahahaha....
1. errrr.. ape ehhh?? ouhhh best sebab ada laptop acer 4810T hak milik persendirian. Haha.. Kau ada??
2. Ada hengpong sony ericson w508 kaler putih hijau woooo.. kau ada??
3. Ada family yang sayang aku setengah mati... Kau pong ade kangg?? hehehe
4. [Hopefully] dalam masa setahun setengah akan menggengam segulung ijazah in Resource Center Management...*sangat best jadi aku*
5. errrrr..single so hidup sangat bebas.. nak gi memane takyah kecoh nak bagitaw sape..ouhhh indah!
6. Tak pinjam duit PTPTN! So, habis study tak payah kalut pikir hutang kat kerajaan.. hello! Aku study duit bapak aku sendiri.. hehehe...
7. Ada bisnes sendiri even kecik2 jekkk.. hahahaa..*harus koo aku bangga*
8. errr..macam dah takda jeee.. hahaha..

fine.. aku taw macam mengarut tapi sebab aku takda idea nak buat entry pasal apa aku main hentam je.. Gila mengarut aku. Tapi tangan macam rajin nak menaip.. hahaha..

nota kaki: seronok line wireless lajusssss gilossss.. Tapi gambar nak upload malas nak buat watermark.. hahaha..Ye macam biasa aku malasssss..pemalas...

No comments: