Buang masa part 1!

Sangat mengadaass2 sebab ada part2 bagai kan.. sebab aku kuat buang masa.. Thats why la perlu ada part..  Hahaha.. lagi2 time study week gini, lagi lah kuat aku berjalan buang masa buang lemak.. haha.. Tapi aku tak bazir duit pungg sebab tak beli pape kot.. hahaha.. kot ye! Harap maklum.. Tapi keluar pun aku beli benda yang important je macam shampoo, conditioner, jajan, baju, seluar, kasut, selipar.... hahahaha..

Isnin aku kuar ngan dak Gemok.. Sebab isnin tu aku ada presentation untuk minor subject so, agak lewat jugak lah kitorang kuar.. Plus, kena edit balik proposal on study week.. Tidak kah itu membengangkan anda?? Tapi macam agak lucky lah jugak dia tak koyak proposal tu compared ngan budak yang amek subject tu sebagai major! Habih assignment dia kena koyak kauuu.. Aku mals nak ulas panjang2 sebab kita pun tak taw sebab apa kan.. Maybe salah student kot.. Ntah le...!!


sampai2 je kat 3 serangkai tuh, kitorang pakat gi makan sebab masing2 dah lapau tahap jalan pun dah seret2 kaki.. hahaha.. Memula nak makan KFC @ Mcd jekk, but then tetiba terdengar sape tah sebut pizza then kita decide lah makan kat pizza hut.. hahaha.. Kita amek 2 person meal set yakni chicken pizza dengan aku yang memang kuat makan so i add on chicken meat ball spaghetti.. hahahaha.. Habis jugak aku makan penangan perut lapa kan.. hahaha.. errr.. maybe bukan buang lemak tapi tambah lemak.. hahaha..


Muka memasing tengah lahap nak makan.. hahahaha.. aku macam besa maintain cun.. hahahaha.. masalahnya cun ke kauuu?? hahahaha



haaaaa.. ni mak nak story sketttt... Aku bukan saje sesadooo nak amek keta myvi pink limited edition nih tapi ada sebab musabab nya lah kan.. Memula aku tak perasan punggg sape dok dalam keta tuh.. Then dak Nisa yang perasan then dia cakap orang dalam keta tuh mcm ***** yang nyanyi lagu *****.. Aku pun agree la ngan dia.. Pendek kata dia nih artis lah agak2 glamer suam2 kuku ngan kontroversi bagai..Ko tau dia buat apa?? Bukan nak fitnah ke hape.. tapi memang betul dia buat.. Dia buang teh bungkus kat depan keta tuh tepi bunga kauuuu... Aku hangennn je nengok nak snap tak sempat sebab cepat nau tindakan dia tuh.. Dah buang tuh siap pijak penyek2 lagi plastik teh bungkus dia tuh.. Then, menonong je jalan masuk mall dengan sape tah pompuan gedik dok kepit tangan dia tuh.. Apa punya manusia lah dia tuh dok buang sampah merata2.. Dah lah bukan negara sendiri.. Al-maklumlah negara dia takleh buang sampah sebarang kan kalau tak kena saman.. Then datang negara kita buang gian buang sampah merata!!!

If mata kau terang benderang ko nampak la sape artis good-good kat dalam keta tuh.. Time nih dorang dah nak balik kot...



Giant time for shoppinkkkk.. hahahahaha.. Padehal aku tak beli pape punggg.. Duk teman dak nih pusing satu giant..

Then last singgah MCD sebab masing2 ngiyau2 lapa.. Memula nak makan aiskrim je.. Then tak jadik... Die belanjaaaaa.. maksehhhh gemokkk.. heheheheehhe


Nota kaki: aku memang kuat makan so whattt?? hahahaha

No comments: