091109...

cehhh.. tarikh agak2 xleh bla..
u/p: iteww bkn tarikh bufday ku.. hahaha... motip??

ouhhh.. at 0644 i got msg from my BFF hasben.. ohh.. die adalah nak melahirkan anak sudah.. hohoho.. tapi mase tu masih agak2 malas nak reply kan.. so, gua sambung tido balik la kan.. dlm kol 10 cam tuh aku msg hasben die.. tnye dah selamat beranak ke belom.. then die jawap dah n its baby boy... huhuhu.. agak2 frust skit.. ku pkir bunga rupa nya kumbang... hohoho... aku tnye la die bg name anak die ape.. ko tau die bg ape.. mentang2 N9 menang piala Malaysia ari tuh.. ko bg anak ko name MOHD. ZAKUAN ADHA yeee pak cik.. hahaha.. x leh bla tol.. aku ngan kwn aku punye le perah otak carik name sesedap mulut myebut.. ko boleh bagi nama anak ko pemain bola ye... bolehhh bla.. hahaha.. tp yang paling latest mini dii texted aku jap tadi diorg nak bagik name airil zakuan kot.. juz wait n c je la.. lagipon sape la aku ni kan.. ceehhh.. ayat xleh bla jugak tuh....

ouhhh.. meh dengar citer terhangat abad nih... agak2 sedey jugak la kan.. bg aku yang mendengar kata2 sedemikian.. hohoho.. ari ni aku bgn awal.. dlm kol 10 cam tu la.. gua LAPO beb.. hahaha.. klo x lapo haram ko nak nengok aku bgn kol 10.. kurang2 aku bgn kol 2 @ 3 ptg.. then disebabkan aku n kwn ku adalah kebuluran ari nih.. so, pg la kat cafe tuh.. ko tau aku jumpe sape.. fuhhhh.. ala, hincik tuh... ko tau die cakap ape kat aku.. nih ha.. mesej die aku kopi bulat2...

hincik: Lm x tgk awk mkn cntk lak. heh

ohhh.. adakah itu sindiran atau pujian.. hahaha.. tang mane la agak nye die nampak gua ni cantik... boleh bla la ko pak cik.. wakakaka.. kesian btol.. agak nye ko kene cepat2 g check mate kot... mane tau die punye tahap kerabunan dah tinggi.. hahaha... aku tergelak2 je bace msg die tuh.. sedey btoiii... hahaha..

p/s: tahniah kepada kawan baik ku IEYDA kerana telah melahirkan baby sulung nye.
p/s/s: kepada kawan baik ku yg sorang lagi.. ko bile nak kawen? hahaha..



No comments: