last paper mehh...

its 0231am n i'm here doing blogging stuff whatsoeva.. plus 2moro i've got tough paper ever.
but why ohh rasa malas giler nak study bile dah paper last2 nih.. otak tu pikir nak balik.. umah.. nak balik.. umah.. aiyoo.. sackkk la..
then guess what.. my flight is on tuesday but i've finish my paper on sunday.. there's another 2 night i have to spend here ok.. currently down at shah alam.. why.. why.. why??? hohoho.. kan bagus kalau ade pakwe kat sini.. boleh jugak bawak aku jenjalan ha.. ni tak.. ape la sangat yang aku nak buat 2 hari kat sini.. hell yeahh..pas tu aku plak tinggal berdua je dengan kawan.. nasib baekk ade.. kalau takde? mampuihhh cheq.. isnin tu ok la gak still ade lagi manusia kat sini.. HOMGGGodddd.. dah la barang giler punye banyak.. sib baek
pak belalang*suke2 nak bg nama orang..lempang kang* offer nak bawak balik.. kalau tak hampeh la gua kan.. tapi tu la.. kene antar kat kete pak belalang tu ha.. segan pon ade.. gile x segan.. numpang barang umah orang.. kang mak die taw.. mau aku pengsan doploh kali kene terajang mak die... bkn la aku nak amek kesempatan atas kebaikan pak belalang ngan aku selama ni.. tapi tu la.. tak baik menolak rezeki.. hahahahaha.... boleh blah okeyy..

ok.. fine... otak aku dah jammed... takleh nak study dah.. masuk exam esok pasrah aje lah.. hope aku ingat la ape yang aku bace kan..

aiyooo.. miss mr. ciyo damn much.. 2 2 bizi nak wat cam mane.. tapew2.. pas ni kite gayot lame2 ye mr. ciyo cayunk.. lap u punye meja makan.. hahaha...

ohhhh.. mane perginye aura kegedikan ku selama ini.... rindu dak2 kelas aku.. rindu nisa, paah, melor, aizamia, nurul, kakak ima, fatengggg, wey, ifa, hasanul, meor *meor nye awek cun siot*, bob, rizal, qery.. n sume la yang aku x sebut kat sini.. tapew2.. next entry aku kasi fofuler name korunk yer.. hikhikhik.. sorry guyz xpat attend korunk nye jamuan ari tuh.. but aku still sayang korunk.. sem depan kalau jumpe aku jangan lupe tegur2 taw.. terselisih bahu dalam ym ke, facebook ke... feewittt2 la gua okeyh.. kalau tahap rindu sangat pon, roger2 la gua.. gua ade je dalam mesia ni ha.. korunk pon owez je dalam almari gua.. hahaha.. gurau je..

tido ahhh.. x ngantokk ahhh.. gedik ahhh.. esok exam ahh.. selasa blahh ahhh...



No comments: