malam seribu kenangan..

cececece.. tidak boleh belah itu ye.. hahaha.. malam seribu kenangan kunun2 mak jah.. haha..
kene lempang ngan mak jah amek ko.. konpom ko posing ala2 ratu malaysia sambil pegang pp.. kihkihkih..

ekceli aku ari ni agak2 bizi la kan.. al-maklum lah kan cuti nih.. mcm2 invitation aku dapat.. wakaka.. ape kah.. di mane kah.. sape kah.. x bleh blah kah..

mesti la mcm2 kene wat kan.. kene kemas umah la *klo x kemas kene black list kang* hohoho.. sangat la saya tidak mau.. ko tau la uitm ni mmg agak2 komplikated kan.. ohhh.. aku sayang ko uitm.. hahaha..

tercampak jauh dari tajuk sebenar.. hoho.. jap ni tadi aku g kemas2 barang2.. barang aku ni banyak.. sib baek la ade org offer nak bwk buku aku balik... sayang la kat ko.. haha.. kang sbb buku tebal x bleh bla x lepas aku kat epot tu.. makkkkkk... nak balek..*smbil mkn cekelat*

pas tu kan.. cehh.. sambung balik daaa.. terjumpe plak brg2 yang APISZ bg kat aku dulu..
gapil la.. surat la..ape la.. yg aku sempat snap gapil dgn surat je.. bace balik surat tu mcm agak2 sedih la.. ye la.. gigih die kirim surat kat aku walau ade henpon ape sume email kan.. padehal mase tu hari2 je msg la.. ym la.. sedih siot bace surat die.. orang yg kite nak hidup sampai bile2 dengan die.. orang yang berkongsi impian dengan kite tapi akhir nye mcm gitu je kan.. tapi tu sume jodoh kan.. jauh di sudut hati aku masih sayang kat die.. tapi mungkin sebagai kawan aje la buat mase sekarang kan.. ekceli sebelah hati aku cakap nak simpan sume barang2 die tuh.. tapi sebelah lagi cakap yang kenangan tu hanya sebahagian dari mimpi ngeri.. uishh... x agak2 mimpi ngeri tuh... xde la ngeri mane kan.. ekceli sepanjang hubungan aku dengan die mmg aku bahagia.. sebab tu aku letak harapan kat die.. tapi kite hanye manusia kan.. mampu merancang n berharap je.. yang tentukan tu DIA je... yang maha berkuasa atas segala makhluk yang DIA cipta.. masing2 dah ada hala tuju masing2 kot.. dan aku di sini.. tercampak jauh dari tanah air dengan harapan untuk menimba pengetahuan.. die? entah.. aku x berhak dah nam mencampuri urusan die.. aku bukan sape2 untuk die..

eh..eh..ehh.. feeling2 plak aku memlm nih ye.. very not me hokey.. hikhikhik.. meh kite layan gambar yang aku sempat snap....


ni surat first n last aku dapat dari die.. malas aku nak soh korunk zoom.. kang ade yang termuntah kaler papel dengar ayat jiwang die.. haha..*aku mmg jiwang la kapel dengan die dulu..siap berbulan bintang pluto bagai*


sambil feeling2 nyanyi lagu hazami TEKAD aku koyak kan la surat tu.. kenangan itu sakit beb.. orang yang putus cinte je tau rasa die kan.. hohoh.. jiwang x bleh bla lagik.. pangg kang..


ni en. Gapil yang die bagi jugak.. gile ko nak aku buang.. tamao ahh.. hahaha.. nnt spongebob aku tade kwn lak.. sian die.. so, feeling2 lagu hazami lagi aku simpan je..


ops..ops...opsssssss... ni ter upload plak.. hahaha.. ter kate nye kan.. ni la beg2 aku nak blah dari sini kang... eh.. yang ni hand carry ye..

ha.. amek ko besa gedabak.. yang ni baru masok kargo.. ops... abg2 kargo becarefull dengan beg arnold palmer beta k.. mahal nih.. tade kat mesia nih.. hahaha..

pic tuan tanah kedaung malas nak snap.. ala2 pengantin takut hilang seri acik nak balik kang kan.. hahaha.. nak kene pang jugak aku nih..



No comments: