peminat kuuuu...

lagi2 title kontroversi gitu.. mampus la haku kalo mr. ciyo ku tau.. hahaha.. i love u.. tetibe kan..
ok2.. meh acik nak bisik2 sket kat korunk.. peminat ku bg sumthg taw.. cekelat ngan erkkk.. rantai.. x hambek kecik ati lak.. hahaha.. gini ha cite die.. hincik ni msg la aku ckp nak jumpe segala bagai kan.. nak bagi sumthg kate nye.. ye la cuti dah dekat.. pas tu die cakap takut tak sempat nak bagi prezen bufday aku kang which is on
19 november... motippp highlight merah?? hahahaha..

then boleh lak time nak jumpe tuh line celcom tak bleh bla.. hahaha.. x sempat nak msg2 koling2 nak jumpe kat mane.. hahaha.. kasihan btul ko hincik... pas tu aku ajak kawan aku g kedai jap.. nak beli topap.. gigih beli topap sungguh line agak2 menyakitkan buku lali tenguk segala.. then, tak ku sangka
*sambil feeling2 lagu sarimah posing ala2 zaiton sameon* terjumpa plak hincik tuh.. tapi mase tuh die da bagi barang2 tu kat classmate aku yg lagi sorg.. so classmate yg bg aku la.. then, aku terus je g lepak ngan nurul, ajey dgn asma tu.. lepak2.. x lame kendian hincik tu datang join.. dan aku adalah berlagak menjadi seorg perempuan melayu terakhir.. hahaha.. agak2 pemalu *nak lempang, siku segala kot* hahaha.. tergelak aku dgn diri sendiri melihat betapa ayu nya diriku ketika itu.. hahaha.. mst hincik tu cakap.. x bleh bla pompuan nih.. kontrol ayu konon.. pade hal ko tu naik tingkat 5 siap gune super power macam claire dlm cite heroes.. pas tu kat umah nyanyi2 ala kak eton.. huhhu... blah la.. hahaha..

agak2 lame jugak aku membosan diri duk situ dengan mengontrol diri ku kot.. hahaha.. x bleh bla lagik di situ.. hahha.. then hincik tu blah gitu aje la bile aku x brape nak layan die.. kesian ko hincik.. tp aku dah ade mr. ciyo.. hohoho..




ni rantai yg hincik tu bg.. siap love me too bagai lagik haa.. amek ko.. huhuhu.. tp wa kan dah gune rantai.. tamao aku gune rantai nih.. besa gedabak nye..


cekelat ni ha.. malas eden nak kate.. habihhh.. hahaha

ops.. asal tetibe ade gambar wa nih... ohhh.. no camera plishhh.. no fuplisiti plishhh..



No comments: