aku semakin rajin..

lagi2 tajuk puji siri sendiri kan.. cannot go btol.. hahaha.. meh sini aku nak wat citer tipu... ye la.. bosan mmg cam ni rupe nye.. nak belaja malas.. pade hal exam nye esokk.. sib bek exam petang.. tapi xde la nasib tu baik sangat.. sebab exam petang sangat la menyiksakan jiwa ragaku.. hahaha.. selangor ni ko tau la kan panas tahap nak mam***.. pas tu lately bile petang asyik nak hujan sajorkk.. n bile hujan perkara yang paling best selain dari menjawap kertas soalan adalah TIDO.. nikmat nyee.. sorgaaaaaaaaaa....

okey.. berbalik kepada cerita beta tadi.. kite kat mane ye rakyat2 ku*mcm ade kan* aku g beli makanan tadi ko tau aku jumpe sape.. aku jumpe dengan MARIAH CAREY.. kak yah aku tu dah makin seksi je aku nengok.. kwn2 aku siap pandang x lepas gitu ha.. amek ko.. so, alang2 dah terjumpe kan aku tegur la.. kak yah tu kalo aku x tegor kang mcm2 plak die ckp ngan mak aku..

aku: kak yah, lame x jumpe. bile balik sini?
kak yah: eh ko rupe nye.. akak x kenal ko tadi dik.. akak sampai semalam.. ptg nanti akak ade
konsert kat bukit jalil nu.. ko datng ye.. nah akak bagi tiket free nih..
aku: wahhh.. dapat tiket free u.. sayang la kak yah.. brape lame kak yah kat sini.. ayam itik kak
yah kat kampung tu dah beranak pinak dah.. kak yah tak ambik port langsung pasal
diorang sejak kat London tu ha..
kak yah: lepas konsert karang akak balik la jenguk diorang tu ha.. akak nak pegi dah ni..
tengok ko sekuriti gad akak tu ha.. dok menjeling aje dari tadi. akak nak beli nasik
lemak pun x koserrr...

pas tu kak yah aku tu naik je kete lamborghini die tuh.. ntah datuk mane yg sponsor die tuh.. x paham aku ngan kak yah tu ha.. nyanyi jugak yang die kejar2.. pade hal ayam itik kat kampung tak terjage pon.. kesian aku nengok.... udah2 le tu kak yah... bek ko g jage ayam itik kat kampung dpd ko nyanyi tah pape..

tu aje lah cite aku hari nih ha.. terserempak ngan kak yah aku tuh..


sempat jugak aku snap gambar kak yah tadi..
kak yah cakap "nasib bek ko jiran aku" hahaha...

p/s: ini adalah kisah benar *itu tipu*



No comments: