buhsan lagik...

ayoyoyoy.. kadawale2..eja main hantam sajork ye.. hahaha..
sekarang adalah pukol 2.05 pagi. kenape aku tak tido lagi? sebab nye aku tak ngantok lagi and aku adalah buhsan yang amat ye.. CIYO pula adalah sudah tido and tak dapat mesej die.. die tak tido pun memang tak bleh mesej.. sobab nye die takdo kredit..hahaha..*saje tenangkan ati. pedehal rindu macam nak gilo den nih*
abih tu.. sape nakteman eden ni ho.. bukak2 pesbuk tapi takdok sape.. biase ade je korunk pepagi nih.. hasanul, meor, melor..mane korunk nih.. meh teman adik bongsu korunk ni meh.. hikhik.. gedik ohh.. padehal si hasanul tu la bongsu.. tapi sebab ko tinggi, beso gedabak so otometik aku adalah paling comel and bongsu hokey.. hahaha.. takpe2.. manje sket2 kan.. sem depan tak jumpe dah.. takdo hang nak tego aku.. tapi meor wajip hokeyy.. ko cakap nak belanje aku kan sem depan.. akan ku tungguuuuuuuuu..detik tiba saat itu.. hahaha... ohh.. kepada kawan2 ku yang balik kampung.. haha rasakan.. sape suruh korunk balik..kan tak bleh duk umah lame2.. esok ade temuduga sebab nak duduk kolej taon depan *aku pun x paham sebab ape kena ada temuduga..* Uitm ni mmg gini kekdah nye.. yo la kan.. semua tak leh taw.. aku sejak duk sini memang alim habis la.. hahah.. baju lengan pendek tak bleh.. kene menutupi punggung.. cehhh.. tak bleh bla hokeyy.. tapi aku sarung je jean ketat aju tu..hahaha... pas tu isnin ngan jemaat kene pakai baju kurung.. so, isnin n jumaat aku adalah sopan hokeyy.. mak, sem depan nak baju kurung byk2 ok.. hikhikhik.. pe lagik erk.. pelin nye budak2 TEKA tu sluber badek je gune baju sheksi2.. hikhik.. amboi..pak guard.. asal cantek je ko lepas la erk.. abih gua yang tak brape nak cantek ni mcm mane? tak lepas2 ke? hahaha.. pas tu dalam kawasan kolej kene gune kad matriks sentiasoooo yang adooo.. huhuhu.. eh, tak bleh kutuk taw.. sayang uitm... uitm di hati ku... cewahhh...



ok..me adalah here ok.. farid kamil oso dulu2 adalah here.. hehehe... *so, die datang la masa majlis berbuka puasa dat day...long time punye citer..*

No comments: