nan ado lagikkk..

herm.. nape aku xde lagi rasa cemburu kat die eyh.. adakah sbb mmg aku dh xda perasaan kat die lg? tah la.. lantak la.. aku dh x kisah dah ha.. sape suruh die bg harapan tp mcm abaikan aku.. then tukar number tnpa pngetahuan aku.. agak melampau kan.. so, aku dh mls nk pk dah.. lantak die la.. x pnah aku jmpe lelaki se ego die tuh.. sgt2 BODOH!! aku tau ar ko 2 byk pminat.. cehh... emo lak aku.. n juz now tnmpk comment yg EmO_GaL bg kat die.. lbey krg cm ni la..

At 11:06pm on August 28, 2009, EmO_GaL said…
apisz....miss u so much.....

At 9:25pm on August 16, 2009, EmO_GaL said…
assalamualaikum....
apisz,kte mtk maaf utk sgalanye....
maaf sgt2....
trma kasih utk sgalanyer...
kte gmbira dpt knal ngan apisz...

At 2:30pm on August 14, 2009, EmO_GaL said…
apisz.....wndulaa....lame ke cuti kt kampung tu???
huhuhu....

At 1:10pm on August 12, 2009, EmO_GaL said…
uiks...ngee jea???
apisz,i love you....
wah..komen yg berani nie...
ekekekeke

At 1:08pm on August 12, 2009, EmO_GaL said…
apisz ucuk...wek!!!!

At 1:04pm on August 12, 2009, EmO_GaL said…
sombong...huh!!!mjok.

ceh.. ayat jiwang nak mamp***... giler kan.. but aku x jeles lngsung pun.. hahaha.. xtau la nape..ayat x bley bla lngsung nk mgayat dak umo 19.. wakakaka.. cm tu klo aku berumur 24 thn nk mgayat dak 19 ha? wakaka.. *kutuk jap*..

No comments: