ouhhhh...

kemalasan melanda diriku untuk menghupdate..kate nak jadi blogger tegar.. kalau dah malas cenggini ape nak jadi la kan.. hahaha..

ye la.. final exam dah dekat korner dah.. tinggal berape hari je lagik kan..*alasan je tuh*
pade hal aku hari2 je on9 kat fb tu ha.. hahaha*gelak jht*
esok lak ade test ni.. pape aje la nak wat test ari sabtu kan.. budushhhh...aku nak tdo sampai petang pun x leh kooo...

dak2 umah aku ni semua dah blah time study week ni.. wei korunk..lecturer wat study week bg korunk blaja bagai nak rak.. yang korunk balik kpg ape de hal la... nak bagi nenek korunk aja lak eyhh..wahh..bagus nye korunk nih.. sape nak teman aku g beli jajan? g beli nasi lemak abg kat depan tu? plishhh..plishhh.. kamu jgn nakal... alamak ternyanyi lak.. almaklumla sore aku kan agak2 siti nurhaliza kan.. ehem... ke sore aku mcm katak...hahaha..ha..kutuk la tuh..

aku nak kena study sungguh2 ni... cewahhhh.. x leh bla nye ayat.. hahaha.. habih tu ade je godaan time aku study kan.. study kate nyeeee.. hahaha.. ade yg ajak tgk sin chan la, conan la, ajak g atm la, ajak g mkn la.. *abih tu ko x reti2 nak menolak ko?*

x koser den tau.. hahaha.. aku ni ekceli mls nak repeat sabjek sem depan ha.. sbb tu aku kene study hard sket.. cewahhh..xleh bla lagik ha.. amek ko...

sblm beta mgundurkan diri.. sila la jamah gmbr beta ni..hahaha




sile la jamah kegubuan pp beta..hahaha

No comments: