misteri kehilangan henpon lagik..





saspen.saspen nih.. hahaha.. xdo makno nyo..
aku tgh syok layan fb tdik tetibe ade lak kwn aku ni citer ha.. kwn die ilang henpon. so, die tanye aku kalau2 ayah classmate aku dulu bleh tgk barang ilang ke hape*die bkn bomoh hokeyyy*

teringat plak aku pnah hilang henpon 2 kali gamak nyo.. sekali mase form 4 kot. mase tu aku gune henpon..tah aku x hengat model ape.. henpon tu ade light2 kat tepi die tapi bukan sony ericsson tu ha. nokia ke cokia ke choki2..hikhikhik.. tah macam mane bleh hilang. smpai sekarang x jumpe2..

pas tu kejadian kedua aku gune henpon sabun.. mase tu kan aku g PLKN.. semalam nye dapat henpon.. besa la hujung minggu mmg dapat la kan.. pagi tu baekkkk punye aku cas kat plug x jauh dari katil aku.. pas tu aku ni punye le pemalas pg tdo balik.. alih2 bangun pas tu henpon tu dah xde. tinggal charger je kat situ ha.. ape lagik meraung kat situ jugak la aku.. then, pegi carik kat toilet segala..*mase tu syg giler sbb dalam henpon ade gambar boipren..hahaha* pas tu g report kat jurulatih.. ingat lagi jurulatih aku cikgu fie mase tuh.. agak2 close jugak ngan aku.. pas tu pegi check budak2 yang nak pegi outing segala*budak2 tu mesti bengang ngan aku* tapi yang sedey nye usaha aku tak berbaloi pun.. henpon tu tak jumpe.. hampeh tol si pengambil tu *ayat sopan punye*

so, korunk2 tu ade henpon canggih manggih ni blueberry ke strawberry ke hape ke.. jage la baek2 ye..

sebelum beta mengundurkan diri sila la jamah gambar2 henpon yang beta guna sekarang.. beta google je.. malas nak amek gambar henpon beta yang comel ni ha..


yang ai gune sekarang yang ni ha.. w580i.. function die best.. sony ni die punye sound superb mavelessss...









No comments: