paper pertama adalah ESOK..huhuhu

esok adalah bermulanya perjuangan seorang student dari sarawak yg datang dari juah utk menuntut ilmu..wahhhh.. ayat xleh bla tuh... hikhik
esok paper dah start.. dah2 tu paper start memang mencabar kewibawaan ku sebagai seorang student.. paper CTU ko.. ha.. amek.. seminggu aku nak khatam 1 buku tuh.. x menyempat nak sentuh buku2 lain.. kahkahkah...
cam mane la gamak nye aku besok yerr.. harap2 aku ingat la semua yang aku bace.. kalau x ingat jugekkk.. x tau la otak aku ni otak ape.. kismis dah berkoyan2 aku mkn.. hahaha... tapi orang cakap kalau kite dah berusaha.. mmg akan adalah lah balasan nye kan.. hope so..
so, kepada geng2 bas sekolah ku, wishing all of you a very gud luck.. kihkihkih... i lap uols...tetibe lak kan..
sebelum gua mengundur diri tatap lah gambar gua ini sebagai inspirasi untuk exam esok.. mane tau dapat berkat kan.. hikhikhik..





uishhh.. ayu nye aku.. hilang ke'rock' an gua..hahaha... gambar ini adalah diambil sebelum temuduga.. huahuahua..




No comments: