leleh time...

pernah kah kau merasa hatimu hampa.. cecececehhh.. layan lagu gitu tak lek blah koo.. hikhik..
lately aku rasa len mcm je.. ye la.. dah banyak perkara berlaku kot. lagik2 nak abis sem ni kan. aku jadi rindu kat kawan2 baik aku. rindu sangat2.. sumpah rindu giler beb.. bile nak jumpe ni..
aku balik ari tu tak sempat nak jumpe pon korunk.. takpe2.. balik cuti sem ni kite jumpe ke geng2 ku sekalian. kite g jenguk kawan kite kat sepital yang nak terberanak tu.. hehehe.. eh, aku nak bagi name kat anak ko nanti bleh x? hermmmm.. nak bagi name ape erkk.. ko ckp anak ko baby boy kan.. ke bunga? kalau boy aku name kan kumbang aje lah.. kalau girl bunga sajorkkk.. hahaha.. tak pasal2 aku kene tibai dengan laki ko kan..
tau sebab ape aku rindu korang nak mamp**.. sbb ntah la.. korunk je kawan aku terbaek dari ladang. aku jumpe jugak kawan kat sini tapi tak macam korunk.. ye la.. kite kenal dah lame kan.. diorang tak paham aku.. ohhh..ke aku yang tak paham diorang nih.. malas eden nak bebel dah.. GUA RINDU KORUNK BEB.. opsss... rindu lebey utk CIYO okeyyy... hikhikhik..
tak sabar nak abiz exam.. nak packing barang.. nak naik flight.. nak guda2 en. pramugara yang ensem rambut kilat2..nak tido lam flight.. nak sampai LTAK.. yehaaaaa... yaribaaa... angele2..



ini sally ye.. atau nurshilla..hehehe.. beb, aku expand pic ko.. ko nampak tembam..hahaha



yang kiri adalah kawan baik ku.. yang kanan adalah adik nye...

No comments: