sambungan entry kebuhsanan part 2..

huarghhh.. bgn tido bukak2 lappy... cehhhh.. berlakon rajin la.. padehal.. pemalaih yg amat.. ouh.. ari ni exam dah start dah.. kertas yang agak2 bisa membunuh gua.. huish.. wakakak.. hokey.. straight to da point.. gua bosan!!... meh2 kite deting2 jom.. kat mane? kat hotel hilton pun aku x kisah.. hehehe.. gile ko nak demand lebey.. nak siku?

meh aku sambung entry kebuhsanan part 1 aku tu.. ala, pasal hincik sorang tuh. sekarang die adalah semakin saiko ye.. huishh.. takut mak cik dengan die tuh.. asal malam je henpon aku bunyik mesti rasa takut nak pegang.. hahaha.. halamak.. mesti frust menonggeng mak cik kalau die msg.. HOMGGGGG.. 1 ari ni aku pegi library kan.. so, aku giler punyer concentrate study sambil dengar mp3 nyaring2.. tak dengar satu hape pun sekeliling haku.. then. tetibe datang something kat sebelah haku.. tetibne je ade bayang2 macam ala2 beso sket..hikhik.. pas tu aku toleh la... ouchhhh.. sakit nye ati aku.. rupe nye die... mcm mane pulak die ni boleh wujud kat library ni.. so, aku pun bukak la mendalah kat tinge haku kan.. ye la.. kang die cakap x dengor pulok.. die ngumpat haku ke... hape ke.. wahhh.. hahaha.. x leh bla aku ni.. nak lempang.. die cakap2 study hape.. aku tunjuk je.. hihihi.. giler sombong aku ni kan... pas tu die suruh aku balik..*hoi2.. ape kes ko suruh mak cik balik.. mak cik nak study.. ko suruh blah plak* kunun2 die baek la kan.. huahuahua.. pas tu aku balek2 umah.. ade plak die mesej cam nih ha...

Hincik: awk tak layan sy pun tadi*hape ko ingat aku waitress nak layan ko je*
haku: eh, sy x layan awk ke tadi.. bkn sy ckp ke dgn awk tadi.. nak sy layan siap hidang air
milo + biskot ke..
Hincik: ye la tu *gitu je la gamak nye mesej die*

halamak.. sentap la die nih.. aduyaiii.. lelaki vs sentap adalah sangat tidak bagus hokeyyy.. hahaha.. lepas tu ajak aku kuar pulak.. aku pun bagi alasan baekkk punye malas nak kuar dengan die.. kihkihkih.. pa tu sume die tnye... sebok tol ko nih hincik...

ouhhh.. lepas tu pagi2 lagik orang pertama yang mesej adalah die.. aduhhh.. terbang melayang semangat2 mak cik kooo... lepas tu balik exam.. TER jumpe die jugekkkzz.. penat mak cik asyik terjumpe hang je.. gilo eden camni ho.. cepat2 la abiz sem ni...

p/s: aiza.. diam2 sudah hokeyy.. hihihihi...



No comments: