keterlewatan lagik..

ade ke ayat gitu dalam bahasa melayu erk.. hahaha.. wahai guru2 bahasa melayu ampunkan gua.. wahahaha.. ohh.. ari ni gua terlewat bangun lagik.. kuikuikui.. bukan la disengajakan.. tapi tahap kerajinan gua study malam tadi adalah sampai pagi hokeyyy.. see, saya sangat rajin kan.. very de rajin hokeyy.. clap..clap..clap.. cisss..siap study kat PTAR.. then sambung kat umah pulokkk.. haiyak.. ko nak anugerah dekan ke haaa... hikhikhik.. ini adalah tahap kesedaran yang amaaaaattttt tinggi ye kawan2...tanak repeat paper sem depan.. huhuhu..

oh.. ekceli gua nak story pasal lappy nih ha.. gua punye lappy kan acer aspire..tapi kan.. sejak 2 3 ari ni gua tetibe je teringin lappy baru*oh ayahnda tercinta sila tek note* hahaha... gua nak lappy dell.. sebab dell provide banyak kaler yang superb2 beb... klo acer paling koman pun kaler pink, merah aje kan.. so klo dell ade hijau, ungu, pendek kate mcm2 kaler lah..

ok..meh kite google2 sambil angan2 ade lappy dell meh.. gua suke kaler ungu..




see.. banyak kaler diorang provide kan.. ai nak semua mulehhhh??




yang ni aku paling suke.... very da papel ko.. siyes cantik beb.. nak yang ni masuk dalam wishlist taun dpan la..hehehe

No comments: